Daisypath Anniversary tickers

THE SIGN OF OUR LOVE

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, July 27, 2013

this is my blog

saya menulis di blog ni sudah lama. dari zaman belajar, tak tahu apa-apa sampai la sekarang saya dah jadi bini orang. tak lama sangat tapi boleh nampak fasa perubahan gaya menulis dan cerita kehidupan saya. dan saya tak pernah berniat mengganggu gugat kehidupan orang lain melalui blog saya ini.

saya tak mintak orang baca blog saya tapi kalau orang nak jalan-jalan di blog saya, iya. silakan. tapi andai rasa terganggu dengan apa yang dipublish di blog saya, sila berhenti baca. saya minta maaf.

saya tak menulis di sini untuk menunjukkan kesempurnaan saya, tapi saya menulis apa yang saya buat & dapat dalam kehidupan saya. even perangai buruk saya pun, saya masih menulis di sini. 

 erm....kawan saya selalu panggil saya 'raja sentap' kalau terasa tak tentu pasal. sebab masuk ofis pagi-pagi saya selalu sentap. nak-nak bila boss request macam-macam. habis saya balun. jahat. hahaha...ngokngek

saya tak menulis untuk menyakiti sesiapa. memang dari dulu gaya penulisan saya begini. saya tak meniru sesiapa untuk menghasilkan penulisan di sini. kalau isi dan manfaatnya kosong, saya rasa tak menyusahkan orang. saya bukan Alvian dan Vivian nak buat post entry untuk hot.

this is my blog. simple.

# demam. semalam redah jalan masjid india dan Sogo. hari ni makin demam. mood pun semacam je. kesian Abang. sorry, sehari dua ni saya asyik bad mood. saya kalau x sihat memang suhu emosi saya lain macam sikit. ngeh3

we are in purple. shopping time!

No comments:

Hello There

"hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia sempurna. banyak yang perlu dikorbankan, banyak juga yang terpaksa dilepaskan. sesekali langkah tersadung, rebah menyembah. sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentukan kesabaran dan air mata. selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada anugerah Tuhan. anggaplah sesekali diduga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita untuk bangun menjadi manusia sesempurna insan......" insyaAllah
 

Made by Lena