Daisypath Anniversary tickers

THE SIGN OF OUR LOVE

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, May 22, 2013

Jodoh Itu Rahsia Allah


semoga Allah pertemukan seseorang yang benar-benar terbaik untuk dunia akhirat saya.

saya masih berpegang pada apa yang saya tulis sebelum ini. saya tak mencari yang sempurna namun cukup kalau dia berusaha untuk menyempurnakan dirinya dan diri saya.

saya tilik diri saya. saya cakap jangan mendambakan sesoleh suami Fatimah Az Zahra kalau diri tak sewangi srikandi Masyitah.

~Selamat Bertunang Ameena~


balik bengkel saya benar-benar kepenatan. so many report should be prepared. kadang-kala kawan sebelah menegur.

'kesian ang. tension memanjang.'

ayat tak boleh blah!

saya nak kembali ke kampus boleh? sedang buat proposal pada 'bank negara'. dapat kelulusan tapi budget masih dalam perbincangan.

bak kata budak sebelah aku lagi.

'bajet HOT'

hekhekhek

ya Allah, permudahkan dan berkatilah setiap urusan yang terbaik yang telah Engkau takdirkan pada aku.

Amin.

No comments:

Hello There

"hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia sempurna. banyak yang perlu dikorbankan, banyak juga yang terpaksa dilepaskan. sesekali langkah tersadung, rebah menyembah. sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentukan kesabaran dan air mata. selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada anugerah Tuhan. anggaplah sesekali diduga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita untuk bangun menjadi manusia sesempurna insan......" insyaAllah
 

Made by Lena