Daisypath Anniversary tickers

THE SIGN OF OUR LOVE

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, May 29, 2013

Ting Tong Versi I

makin lama, makin sibuk. makin tak terurus segala perancangan yang dibuat.

'kita hanya mampu merancang, Allah yang menentukan'

sebanyak mana kita berusaha, tapi jika Allah dah tetapkan itu ketentuan buat kita satu sahaja yang aku mohon daripadaNya. Jadikan aku manusia yang kuat dan tidak mudah jatuh terduduk hingga tidak mampu bangun.

banyak benda sebenarnya yang bermain dalam benak fikiran masyitah aminah sekarang ni. inipun tengah tension dengan bersusun laporan yang perlu disediakan. saya rasa saya nak menangis.

'huwaaaaa'

saya sangat kepenatan. 

yang saya tahu sekarang ni saya hanya mampu mencuba selesaikan urusan saya yang masih berbaki. dan kadang kala kalau ada yang tempias kena angin puting beliung saya tu, saya mintak maaf. 

dan saya masih terus berdoa hingga tiba saat itu. saya harap doa itu berpihak pada saya. saya buat kije, saya drive, saya makan, saya buat segala benda tapi as usual. i cant stop from thinking. andai itu takdirNya, mungkin ini yang terakhir kalinya. its time for me to go for another dream.

Buat mereka yang teristimewa dalam hidup saya, terima kasih atas kasih sayang kalian terutamanya mak. kak tahu, im da one that always make others 'HUARGHHHH'. but, its me.

(pesan pada diri, tak semua mimpi mampu jadi kenyataan. jangan terlalu banyak tidur di siang hari. mengigau gamaknya)

#tingtong#tension#takut#






No comments:

Hello There

"hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia sempurna. banyak yang perlu dikorbankan, banyak juga yang terpaksa dilepaskan. sesekali langkah tersadung, rebah menyembah. sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentukan kesabaran dan air mata. selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada anugerah Tuhan. anggaplah sesekali diduga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita untuk bangun menjadi manusia sesempurna insan......" insyaAllah
 

Made by Lena