Daisypath Anniversary tickers

THE SIGN OF OUR LOVE

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, July 27, 2013

Dont be sad


hari ni kena siap kemas rumah & lipat kain. esok rehat dan melayan barang yang nak digubah. lusa dan seterusnya, ready for report and training. saya harap, demam ini tidak melarat. sakit tarbiah daripada Allah. insyaAllah, be strong!

terjumpa pic ni tadi. comel.
undangan perkahwinan kawan-kawan saya sumenya bertindan dengan majlis kenduri saya dan kenduri sebelah Abang. maaf kalau tak dapat hadir ye. kami dah nikah, Alhamdulillah tapi kenduri kesyukuran baru dibuat. bukan apa, lain yang kami plan, lain yang jadinya. Allah permudahkan & percepatkan jodoh kami tapi tarikh majlis tetap tidak ditukar. tapi sebenarnya bila dah nikah, persediaan untuk majlis kesyukuran lebih mudah & menjimatkan. banyak benda boleh kongsi beli sekali.

paling best, keluar dating dah boleh pegang tangan. hak3.....memang bunyi gedik, tapi dah halal. dapat pahala lagi.

jemput datang ke kenduri kesyukuran kami
# ini kehidupan. sedih. gembira. sakit. jatuh. bangun. rencah dalam kehidupan. bila terluka, ubatilah. bila melukai, mintalah kemaafan. bila sakit, makan ubat. hahaha....saya tak suka makan ubat hospital.

ok, im in good mood di penghujung penulisan ni. tengok kad jemputan zulfa & hidayat. SMAKAWA in memories. selamat pengantin baru, sahabat. insyaAllah, Masyitah cuba curi masa waktu pagi pi meraikan, sebab petang kami kena pi majlis bertandang ke rumah Abang.


No comments:

Hello There

"hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia sempurna. banyak yang perlu dikorbankan, banyak juga yang terpaksa dilepaskan. sesekali langkah tersadung, rebah menyembah. sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentukan kesabaran dan air mata. selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada anugerah Tuhan. anggaplah sesekali diduga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita untuk bangun menjadi manusia sesempurna insan......" insyaAllah
 

Made by Lena