THE SIGN OF OUR LOVE

Lilypie First Birthday tickers

Monday, August 8, 2011

aku dan penganggur


MASYITAH dah follow blog MIZAH 

bab citer kisah menganggur ini yang SADIS nyer. penah rasa hampir 3 bulan menanam anggur. uisy...pengalaman yang tak bisa ditukar ganti. kalau anda tidak pernah merasa, anda adalah dalam kerugian.

SEBAB?

kijenya makan....makan...makan...mana ada kije paling mudah lagu neh. malangnya, masyitah makin lama makin kurus. haha....unbelievable! cara diet paling murah & senang
(bagi mereka yang nak kurus la. masyitah nak kurus ke? erm...erm...)

boleh tengok TV sepuas-puasnya sehingga satu tahap anda akan merasa ADA APA DENGAN TV HD neh? 

dan paling best....anda akan merasa betapa tidak bergunanya diri apabila tidak berbuat apa-apa. di situ timbul satu keinsafan, aku manusia yang diberi amanah untuk beribadah padaNya. dan mencari rezeki yang halal salah satu jalan ibadahNya. InsyaAllah semoga rezeki yang aku perolehi ini mendapat keberkatan daripadaNya.

untuk mereka yang takde kije, jangan berputus asa. cari kije sampai jumpe. yang dah ada kije, kalau rasa tak berkenan ngan kije tu, carilah kije jugak eh. ehem...ehem....hahaha...may Allah show me the best way. insyaAllah..

* MIZAh.....MASYITAH nak hadiah kaler PURPLE eh. hehe



1 comment:

miza said...

Hehe..tq join masyitah...mizah nak cari warne kuning..tok se bagi purple..haha

Hello There

"hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia sempurna. banyak yang perlu dikorbankan, banyak juga yang terpaksa dilepaskan. sesekali langkah tersadung, rebah menyembah. sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentukan kesabaran dan air mata. selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada anugerah Tuhan. anggaplah sesekali diduga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita untuk bangun menjadi manusia sesempurna insan......" insyaAllah
There was an error in this gadget
 

Made by Lena