Daisypath Anniversary tickers

THE SIGN OF OUR LOVE

Lilypie First Birthday tickers

Monday, May 16, 2011

SEGMEN AKU SPORTING

malam ni rajin je jalan-jalan blog orang. sebenarnya, saya lebih suka jadi silent reader. jarang-jarang sy komen sebab segan. haha.....tapi ntah nape malam ni first time masyitah join benda lagu neh. kenapa? actually sy sukakan nama UMAR. secara tak sengaja terjumpe blog UMAR.

meh melayan & menjoin kije di kesempatan esok hari cuti neh........


tapi, bab kena masuk lif tekan sendiri OR naik penimbang timbang diri sendiri neh yang tak boleh tahan neh. kang puji benda betul orang tak percaya, cakap benda tak betul lak orang percaya lak. haha...masyitah really the simple but complicated ~ tak puji lagi neh. 

saya seorang yang baik hati kot. erm...ye kot. suka tolong orang walhal aku sendiri pun udah enggak bisa ditolong. huahuahua....sebab tu selalu kena buli. kadang-kadang bila marah balik pun, orang gelak je tengok aku marah. kadang-kala aku marah cepat je sejuk hati bila orang mintap maaf. bak kata: 

anak sedara : aunty mie garang macam kak ros upin ipin la.
adik aku : tapi hati aunty mie baik kan......

aunty mie = aku la tu

haha....ayat membodek betul la.

 

2 comments:

Umar Faruq said...

woah.. tetibe jatuh hati bace entri nie.. :D

thanx ya.. :D

Ameena Muktar said...

haha....jatuh hati lak. kutip balik.

Hello There

"hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia sempurna. banyak yang perlu dikorbankan, banyak juga yang terpaksa dilepaskan. sesekali langkah tersadung, rebah menyembah. sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentukan kesabaran dan air mata. selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada anugerah Tuhan. anggaplah sesekali diduga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita untuk bangun menjadi manusia sesempurna insan......" insyaAllah
 

Made by Lena