Daisypath Anniversary tickers

THE SIGN OF OUR LOVE

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, May 17, 2011

~OUR DATING~

Apabila anda bertemu dengan sahabat yang tepat, insyaAllah perjalanan sesuatu pertalian itu menjadi indah dah hebat. Sahabat yang sejati tak perlu bertahun-tahun usianya sebab kadang kala hanya sedetik pertemuan sudah cukup membahagiakan menjadikan seseorang itu bertuah mendapat sahabat sepertinya.


dah lama aku tak masuk UIA, hari Ahad lepas aku and the geng jadi pelawat tak rasmi. sampai kat pintu masuk UIA pun, pakcik guards dah dok ushar nak bagi no telefon. tak boleh blah la kalo dah jadi perempuan neh. hahaha....ayat jahat betol. gurau2 jew..

masyitah, jaa, lah dan mizah. kami jalan-jalan sampai kepenatan dan berpicnic di bawah pokok di tepi tasik uia. 



LAKSA PENANG VS SPAGETTI
tak tau apa yang jadinya dekat aku neh, padahal seminggu dok meleleh air liur mengidam nak makan laksa penang. tup...tup jumpa diorang neh aku hadap spagetti. sikit pun aku tak makan laksa penang hasil basuhan tanganku tu. sedang pikir neh, nape jadi lagu tu.....haha

selepas kepenatan melepak lapok bawah pokok kami ke hostel AMINAH. bilik mizah. haha....aku pergi tidur bilik orang puas-puas hati weh. siap peluk teddy bear milik orang lagi tu. satu lagi kemusykilan, bila masa aku minat dengan teddy bear neh eh. dulu pantang tengok, aku berbulu je mata melihatnya. semalam....isy bukan main. geli aku nengoknya. haha



then, majlis diakhiri dengan aku dan jaa menghantar lah balik ke seksyen 7 shah alam. hehe.......tapi sempat lagi kami mengepaw miss hazliza belanja pizza hut. sakit perut aku nak menghabiskannya. sebab sape kenal masyitah, mesti tau aku tak boleh makan banyak-banyak sekaligus kan. hahaha
 thanks jaa. nanti ada rezeki aku blanje mg pulop.



semoga ketemu lagi. masyitah happy. terima kasih semua! luv you all girls!
~OUR DATING~

1 comment:

Unknown said...

hooo..aku cam kenal je name mizah tu

Hello There

"hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia sempurna. banyak yang perlu dikorbankan, banyak juga yang terpaksa dilepaskan. sesekali langkah tersadung, rebah menyembah. sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentukan kesabaran dan air mata. selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada anugerah Tuhan. anggaplah sesekali diduga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita untuk bangun menjadi manusia sesempurna insan......" insyaAllah
 

Made by Lena