Daisypath Anniversary tickers

THE SIGN OF OUR LOVE

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, May 21, 2011

~saya dalam kesedihan. saya mahu balik~

ada yang buzz sy kat ym cakap sy manja. biar la.....sebab hari ni saya memang rasa nak menangis. entah kenapa bangun pagi tadi rasa sedih je. dah dua tiga hari aku dok teringat semacam dekat mak. telefon semalam pun mak tak berapa sihat.

kak terlalu memikirkan kemungkinan masa depankah? bukan kak berharap akan sebuah kehilangan, tapi kak takut kak ditinggalkan mak........kehilangan ayah masih terasa. kak masih belum kuat.

baru dapat berita. my mom on da way ke hospital kubang kerian. make me strong........insyaAllah. mak akan baik-baik saja.

saya nak balik.........

No comments:

Hello There

"hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia sempurna. banyak yang perlu dikorbankan, banyak juga yang terpaksa dilepaskan. sesekali langkah tersadung, rebah menyembah. sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentukan kesabaran dan air mata. selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada anugerah Tuhan. anggaplah sesekali diduga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita untuk bangun menjadi manusia sesempurna insan......" insyaAllah
 

Made by Lena