Daisypath Anniversary tickers

THE SIGN OF OUR LOVE

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, May 4, 2011

~di kala menjengah angka 23~

terima kasih buat sahabat-sahabat saya yang sudi menceriakan saya di angka 23. samada ucapan melalui facebook, ym dan telefon mahupun yang bersua muka dengan masyitah. terima kasih untuk doa-doa kalian. harap-harap makbul doa kalian ye. amin.

 bahagia dunia akhirat
jadi anak solehah
berjaya dalam apa jua yang diceburi
cepat jodoh

 terima kasih untuk ijah yang sudi bawak saya round kl n makan. sebenarnya kita patut share je kek dan air tu. masyitah bukan makan banyak pun. pertemuan sebentar kita begitu bermakna. alhamdulillah. saya benar-benar menghargai persahabatan ini, kawan.


thank you abang din sebab belanja saya makan. tapi. sy tak ambik gambar la. rugi2.

dan jugak buat dia yang sengaja buat saya menanti di hari lahirku. jaa. thank you for everything. not just for kfc(hahaha) but for this friendship too. you really the special fren He gave to me. Alhamdulillah. tapi dop tau la kalo nak tukar 'title' relationship kita kekgih. hahaha.....lagi byk buleh paw neh.
terima kasih untuk semua yang membahagiakan ini. setiap pahit manis yang hadir dalam hidup saya adalah anugerah buat saya berfikir & bermuhasabah. kuatkanku untuk setiap ujian agar aku bisa melaluinya dengan tenang dan mendewasakan diri wanita bernama masyitah aminah.
 

4 comments:

Unknown said...

aku tak paham pehal mizah suh aku tengok blog ko ni..ehehe

Ameena Muktar said...

mizah memang nak kena! dia pun suruh sy gi jenguk nescafe milo tu. erm...sy follow je la.

Mazaron Laziaf said...

wah...
tahniah kak...
hope kte jmpe lg pd angka 24...
huhuhu...

Ameena Muktar said...

faizal: hehe...thanks. insyaAllah moga umur dipanjangkan. dan doakan konvo kitorang berlangsung cepat2 sikit. cer gi kat akademik gegas diorang gop. hehe.....sebenarnya akak cari alasan nak balik terengganu jah ni. ngeh3

Hello There

"hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia sempurna. banyak yang perlu dikorbankan, banyak juga yang terpaksa dilepaskan. sesekali langkah tersadung, rebah menyembah. sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentukan kesabaran dan air mata. selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada anugerah Tuhan. anggaplah sesekali diduga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita untuk bangun menjadi manusia sesempurna insan......" insyaAllah
 

Made by Lena