Daisypath Anniversary tickers

THE SIGN OF OUR LOVE

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, October 6, 2013

Kau & Aku


special dedication to my beloved husband,
SANUSI MOHD NOR

'Kau dan Aku by Shauqi Devotees'

bukan mudah membina sebuah mahligai yang memperoleh rahmatNya
namun terima kasih kerana tidak pernah berhenti mencoba
menyempurnakan 'pembinaan' mahligai ini
antara kau dan aku
kekurangannya di tampungi, kelebihannya disyukuri dan dihayati

sanusi & amina
Selamat Pengantin Baru, Haslina....
kenduri Halim, saya dan kak Farrah rasmi pelamin sebelum pengantin tiba. hehehe...

cintailah seseorang kerana kekurangannya, kerana suatu saat nanti kamu akan bahagia dengan kelebihannya. jangan pernah mencintai seseorang kerana kelebihannya semata-mata, kerana suatu saat nanti kamu pasti kecewa ketika kamu tahu kekurangannya...

 tengok kawan-kawan sorang demi sorang menikah cam wat saya excited, nikah sekali lagi bang. hekhekhek....saya kan ratu migrain,masa hari raja sehari saya pun, saya migrain jugak. huhuhu.....

No comments:

Hello There

"hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia sempurna. banyak yang perlu dikorbankan, banyak juga yang terpaksa dilepaskan. sesekali langkah tersadung, rebah menyembah. sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentukan kesabaran dan air mata. selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada anugerah Tuhan. anggaplah sesekali diduga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita untuk bangun menjadi manusia sesempurna insan......" insyaAllah
 

Made by Lena