Daisypath Anniversary tickers

THE SIGN OF OUR LOVE

Lilypie First Birthday tickers

Friday, August 30, 2013

2nd Open House

the team with da red theme 
upd with big boss
sempat posing selepas majlis penutup. tired!
kami budak baru belajar. last year akak pun ambik position ini jugak....hahaha
kak anis & kak farrah. bff yang sempoi
my colleagues
Alhamdulillah. done for 2nd Open House. really tired and congrates to all the team. second place winner, sempoi la tu walaupun hajat kalian yang sungguh baik hati nak dapatkan peti sejuk untuk simpan susu ibu dan bakal ibu tidak kesampaian, cuba tahun depan lak. hak3

'menulis sepuluh jilid buku mengenai falsafah lebih mudah daripada melaksanakan sepotong ayat'

dulu bila orang cakap buruk pasalnya, saya marah sebab saya tak judge orang cam gitu tapi bila dah kena, i cant deny. dah kena batang hidung sendiri. saya tahu misinya bukan untuk mendapatkan apa yang telah dilepaskan dulu, namun sekadar untuk menguji dan menyakitkan hati orang. saya cuma geli hati ja. kamu dah dapat yang lebih baik & lebih hebat, seiringan dengan kamu yang sangat hebat maka berbahagialah. saya cuma inginkan yang terbaik untuk saya & dia sebab kami tahu, kami serba kekurangan. kami bukan manusia yang bergolongan ustaz & ustazah. sedar diri. bukan cemburu mahupun takut tapi kadang kala terfikir kenapa saya boleh terjumpa dengan orang begini.


No comments:

Hello There

"hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia sempurna. banyak yang perlu dikorbankan, banyak juga yang terpaksa dilepaskan. sesekali langkah tersadung, rebah menyembah. sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentukan kesabaran dan air mata. selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada anugerah Tuhan. anggaplah sesekali diduga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita untuk bangun menjadi manusia sesempurna insan......" insyaAllah
 

Made by Lena