Daisypath Anniversary tickers

THE SIGN OF OUR LOVE

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, August 27, 2013

1st Open House

my team before 'isi perut'
women & photoshoot. not ready yet!
raya in da lift. ready, smile & snap!
upd team & raya 2013
my bujangmate & raya. rindu zaman bujang ngokngek kami

Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin

ready for 2nd Open House. Red theme for bigger event this Thursday. please be ready. this year hopefully not like past past year, sesak macam jalan TAR suasananya.

tahun ni di CIDB Convention Centre. katanya beraircond. selamat berhari raya, then next week selamat pulun paperwork for new project. 

owh, meeting next week. hilang mood open house bila tengok boss saya. adus!!

# Allah Maha Mengetahui, kenapa entry saya yang pertama tadi terdelete. mungkin entry sedikit emosi, He Knows what is the best. Thank You Allah.

cumanya saya tetap ingin tegaskan di sini, jangan jadikan hukum hakam agama sebagai alat sindiran atas kelemahan orang lain. jangan reti cakap je, kena reti buat sekali.

cakap dan cerita debum debam tapi belum akadnya apamacam dibandingkan dengan nikahnya diawalkan barulah walimahnya. jangan risau, pernikahan kami sudah diwar-warkan usai akadnya melalui pelbagai medium. malahan seluruh kaum kerabat kami Alhamdulillah, sudah dikhabarkan.

susah kalau orang terlalu menjaga carik dan koyaknya kain kami. saya diam sudah lama tapi bila sudah terlebih-lebih saya rasa sudah tiba masanya saya jahitkan sedikit koyakan yang telah dibuat oleh mereka yang tidak boleh hidup tanpa melihat kesusahan & kesilapan kami. maaf la, kami tidak sempurna.

'jangan hiraukan orang yang berbicara buruk di belakangmu, kerana merekalah yang bodoh menghabiskan waktunya memikirkan tentangmu'

ibaratnya seperti kejadian tadi bilamana sebuah toyota vios putih yang nampak bersih dan sporty dengan selamba bontotnya melanggar mrs purple saya. boleh keluar intai bontot viosnya tanpa berasa bersalah. saya menonton dari dalam rumah lalu keluar melihat mrs purple saya. yup, memang ada sedikit kesan calar. memang saya nak marah, tapi bila melihat bontot viosnya, lagi besar calarnya. saya terfikir sejenak. diam.

kereta dah cantik dan dari luar memang nampak betapa sempurnanya ia tapi sayang.....dia mungkin telah 'mencalari' saya samada dalam sedar mahupun tidak tapi nyatanya dia lebih banyak telah 'mencalari' dirinya sendiri. saya tak jadi marah. maafkanlah....

makin dilayan, makin geli perut. blog saya tentang kehidupan saya tapi mungkin orang nak tengok saya menulis tentang orang lain sikit kot. yelah3...hakhakhak

# tumpang cerita dalam entry open house. 

No comments:

Hello There

"hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia sempurna. banyak yang perlu dikorbankan, banyak juga yang terpaksa dilepaskan. sesekali langkah tersadung, rebah menyembah. sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentukan kesabaran dan air mata. selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada anugerah Tuhan. anggaplah sesekali diduga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita untuk bangun menjadi manusia sesempurna insan......" insyaAllah
 

Made by Lena