THE SIGN OF OUR LOVE

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, August 15, 2013

Rindu Kenangan

rindu kenangan. tetiba enak melayan ngantuk selepas selamat submit report on my leave, belek sana belek sini. godeh gambar nikah & sanding. tertengok gambar lama. gambar muda-muda.

sekarang pun masih muda okey. rindu gelak tawa zaman bujang. hakhakhak...bajet ketawa dah makin sopan sekarang. padahal cam gitu jugak. depan mertua pun elok ja aku gelak cam gitu.

jadi diri sendiri. bukan berlakon. kalau setakat saya nak hupdate blog untuk citer benda yang saya berlakon jadian, kalau tertangkap dek orang. idok ke malu sorang?

bila menulis, tulislah dengan kejujuran. chewah.

jadi MC masa Annual Dinner. zaman junior. ok, saya migrain masa ni.

lepas tengok slip result masa neh. toing2! nak senyum tu sebenarnya...hahaha
MC yang migrain lagi. lagi? hak3
pengarah program yang migrain jugak masa ni. adoi!
final presentation. yang ni kebal biarpun kami tido pukul 6pg. no migrain! hak3 berlagak!
da only girls...ops, sorang lagi! Z!
rindu kenangan bersama kamu

pengantin migrain lagi. hahaha...ratu migrain sungguh!

 I ask him about my dream last night & he said. just go on. he he he ...agreement masih valid. terima kasih.

ok. time's up. nak masak. berlakon jadi suri rumah sehingga hari Ahad ni. saya janji nak buat sup daging. erm......

No comments:

Hello There

"hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia sempurna. banyak yang perlu dikorbankan, banyak juga yang terpaksa dilepaskan. sesekali langkah tersadung, rebah menyembah. sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentukan kesabaran dan air mata. selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada anugerah Tuhan. anggaplah sesekali diduga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita untuk bangun menjadi manusia sesempurna insan......" insyaAllah
There was an error in this gadget
 

Made by Lena