THE SIGN OF OUR LOVE

Lilypie First Birthday tickers

Monday, December 12, 2011

Apabila Hati Rindu Menikah

hohoho..baca tajuk, tolong baca isinya sekali.

semalam pergi one utama. nope. bukan nak pergi tengok Ombak Rindu. not in da mood. nak pergi cuci mata. owh....nope. bukan nak pergi tengok cowok-cowok ganteng. saya nak pergi cuci mata tengok buku la.

yes! saya nekad takmo beli buku. cuci mata je. simpan duit. nanti kalau ada orang nak ajak kawen, senang. ops! 

tapi nekad kat mulut je, dalam hati lain. sampai POPULAR tangan aku capai satu buku. jalan punya jalan. aku bisik dalam hati. satu novel je. cukup! jangan membazir. 3 bijik lagi kakak aku punya. sampai kat kaunter, aku berpaling ke rak belakang. jumpa satu buku.

ye. macam jawapan doa aku. memang aku keluar dengan kepala dok pikir satu benda. tangan aku capai buku tu dan bayar. sorok sikit tak bagi kakak aku nampak. nanti bising.


ye. aku berjaya habiskan buku ni hari ini. 'APABILA HATI RINDU MENIKAH'. tiba-tiba petang tadi aku bagitau kakak aku 'tahun depan gane-gane pun aku nak wat balik calon menantu kat mak'. 

kakak aku pandang aku. 

aku senyum. hahahaha

*saya cuma tak tahu macam mana nak update hati saya pakcik. Just want you to know and its ok if u say no because I will take it as a point to forget you. saya nak hidup tenang tanpa mengingati orang yang mungkin sudah melupakan saya.
 

2 comments:

miza said...

haha..samo jugak masyitah..sero nak kawen jugak nih..tunggu bulan dua belas..mizah wat majlis..hehe

Ameena Muktar said...

waaa...mizah. jaa. sume nak kawen. kena pegi saim ngan lah ngan edah la. tapi senyap2 diorang tu jangan main. alih2 tinggal masyitah membujang sorang-sorang.

bersendiri lagi.....ngeeee....

Hello There

"hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia sempurna. banyak yang perlu dikorbankan, banyak juga yang terpaksa dilepaskan. sesekali langkah tersadung, rebah menyembah. sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentukan kesabaran dan air mata. selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada anugerah Tuhan. anggaplah sesekali diduga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita untuk bangun menjadi manusia sesempurna insan......" insyaAllah
There was an error in this gadget
 

Made by Lena