Daisypath Anniversary tickers

THE SIGN OF OUR LOVE

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, January 12, 2012

Short Note to Who Think I'm Part of Their Life



Its just because.......


It's ok.....

Maybe you busy and acting like do not understand but please my dear, dont be this TYPE OF PERSON (my friend's blog, Ain)

Nota kaki : Menghitung hari meninggalkan orang-orang yang ku sayang untuk berada nun jauh di sana berseorangan. terharu. mak risau nak lepaskan kak bersendirian di sana. izinkan kak menyambung perjuangan yang tertunda itu. tak boleh bayangkan hidup sorang-sorang kat sana. kat KL nipun terasa sunyi biarpun ada adik beradik dan anak-anak sedara yang melayan..........dan terasa. dia macam biasa. tak tanya apa-apa. ok. dia busy.

No comments:

Hello There

"hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia sempurna. banyak yang perlu dikorbankan, banyak juga yang terpaksa dilepaskan. sesekali langkah tersadung, rebah menyembah. sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentukan kesabaran dan air mata. selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada anugerah Tuhan. anggaplah sesekali diduga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita untuk bangun menjadi manusia sesempurna insan......" insyaAllah
 

Made by Lena