THE SIGN OF OUR LOVE

Lilypie First Birthday tickers

Monday, January 9, 2012

jangan usik emosi saya! kang dah jadi kurang stabil neh....aish!

Remember, it's not always what you say or do that hurts. It's actually what you don't say and things you didn't try and hide your pain that hurts the most 
 mood terasa hati. takde orang yang salah pun tapi kalau dah datang emosi tak stabil aku, ada la yang aku nak terasa hati sangat tu. tapi, itu la. saya simpan sorang-sorang sebab saya takde mood nak bagitau. nanti saya pula yang menyesal layan emosi saya yang tak berapa nak stabil neh.

teringat last week, hari Jumaat. Jumaat pertama di tahun 2012. Alhamdulillah, masih diberi nikmat menghirup udara di muka bumi ini. tersenyum sorang-sorang sambil sumbat earphone dekat telinga sambil buat kije kat opis. tiba-tiba aku menangis. i miss my dad. ayah dah tak ada rupanya. macam baru tersedar.
saya sedang nak menyusun balik tangga menyambung impian & perjuangan saya yang tertunda sebelum ini. kadang-kala kuat, kadang-kala lemah. mampukah saya menghadapinya nun jauh di sana. mungkin ini jalan yang Allah tunjukkan untuk saya menjadi lebih kuat dan kuat dalam hidup ini. saya pasti, saya akan merindui orang-orang yang menyayangi saya. 
 tanya diri kamu....kamu sayang sayakah? rasa macam tak je.
emosi kurang stabil neh. silap gaya ada yang nak kena marah neh!
 

No comments:

Hello There

"hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia sempurna. banyak yang perlu dikorbankan, banyak juga yang terpaksa dilepaskan. sesekali langkah tersadung, rebah menyembah. sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentukan kesabaran dan air mata. selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada anugerah Tuhan. anggaplah sesekali diduga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita untuk bangun menjadi manusia sesempurna insan......" insyaAllah
There was an error in this gadget
 

Made by Lena