Daisypath Anniversary tickers

THE SIGN OF OUR LOVE

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, June 25, 2011

Sejak Kebelakangan Ini....Masyitah.....

sejak kebelakangan ini makin tak sempat atau pun tak ada idea atau pun aku bagai terpinga-pinga melalui hidup neh sampai mood nak mengarang kat blog neh rasa macam....rasa macam....entah la. 

sejak kebelakangan ini jugak masyitah rasa makin tak ada mood nak pergi kerja. kadang-kala sikap engineer yang buat saya menjalankan kerja macam tak ikhlas je. bila kerja kita buat tak ikhlas, hasil pun ala kadar dan rasa dalam diri aku neh macam tak bertanggungjawab. rasa macam berdosa. kenapa masyitah berubah neh?

sejak kebelakangan neh saya asyik terpikir kenapa saya selalu pikirkan perasaan orang lain, tapi orang lain tak pikirkan perasaan saya? sedih neh....sedih. masyitah kalau marah orang pun, diri sendiri yang tak tenang. adooo.....

sejak kebelakangan neh, aku selalu rasa aku je sayang sume orang tapi orang tak sayang aku pun........kenapa jadi sensitip tahan langit ke-7 neh?

dan sejak kebelakangan neh jugak macam rasa nak jadi cikgu tadika(dulu sumpah taknak! haha).......baik layan budak-budak daripada layan orang besar yang buat saya macam budak kecik.



No comments:

Hello There

"hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia sempurna. banyak yang perlu dikorbankan, banyak juga yang terpaksa dilepaskan. sesekali langkah tersadung, rebah menyembah. sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentukan kesabaran dan air mata. selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada anugerah Tuhan. anggaplah sesekali diduga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita untuk bangun menjadi manusia sesempurna insan......" insyaAllah
 

Made by Lena