Daisypath Anniversary tickers

THE SIGN OF OUR LOVE

Lilypie First Birthday tickers

Friday, April 20, 2012

Let It Go


NOTA HATI. LET IT GO.
JIKA TAK MAMPU UNTUK MELUPAKAN, BELAJARLAH UNTUK REDHA. 
SEMUA INI MILIKNYA.

its not about I dont believe. its just because I'm afraid to believe. I'm alwayz pretending that I'm ok. actually I'm not really ok. 

sebab?
saya dah tak boleh baca novel lagi. nak-nak novel cinta. sebab saya akan terfikir, 
'ye ke?'.

kenapa saya sedih bila dengan lagu happy. 
macam lagu 'Love You Like A Love Song'. 

saya tak boleh dengar lagu 'Anak Kampung'......hahaha 

saya asyik makan tak berhenti. asyik lapar je. tapi benda positif yang saya belajar daripada dia 'nak jadi isteri solehah, habiskan makan'.... weh, saya dah tak membazir macam dulu lagi. hehehe

entry ini ditulis ketika kepala saya tengah bling2...next week ada interview. yang ni nak kena pakai formal. no more jeans macam dulu ye. aish...cari handbag sebijik. saya ni reti pakai beg sekolah je. senang nak taruk my hubby, si lappy tu.

doakan saya!

 

No comments:

Hello There

"hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia sempurna. banyak yang perlu dikorbankan, banyak juga yang terpaksa dilepaskan. sesekali langkah tersadung, rebah menyembah. sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentukan kesabaran dan air mata. selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada anugerah Tuhan. anggaplah sesekali diduga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita untuk bangun menjadi manusia sesempurna insan......" insyaAllah
 

Made by Lena