Daisypath Anniversary tickers

THE SIGN OF OUR LOVE

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, April 11, 2012

TERIMA KASIH UNTUK DOA KALIAN

Alhamdulillah...Allah masih panjangkan usiaku hingga hari ini untuk aku menikmati anugerahNya dan bertaubat untuk kesilapan-kesilapan aku. dan terima kasih untuk ucapan dan kiriman doa daripada semua buat Masyitah Aminah. saya sangat menghargainya. sayang kamoooooo!!

yang ni ucapan yang penuh dengan ejaan nama yang betol. saya suka...thanks my fren......
my old classmate...thank you.
kakak saya yang selalu tidak pernah lupa. befday makcik neh 19 April...our older sis selalu tertukaq. last year dia wish kat makcik neh. tahun neh pun dok ingat makcik neh lagi.....masyitah'aisyah punya kerja!
kakak saya cakap, dipermudahkan segala urusan tu maknanya, belajar, kerja, hidup, jodoh......nak point satu-satu kan dop kene pulop kato dio. hehehe...ini sebab aku tepon tanya, urusan apa. hahaha....susah dapat adik sengal macam masyitah aminah neh.

the other wishes. masyitah tepek yang mano sempat. from my bestfren, my senior, junior......yg tak tepek bukan dok special, banyak2 dok muat...haha...semua orang istimewa dalam hidup masyitah aminah. jangan risau...



yang ni paling akak suko sekali....yeah!

 
saya senyum dan terharu baca pesanan abang say yang ini. dalam kekalutan perasaan dan ujian yang Allah berikan. terima kasih. ujian-ujian ini menyedarkan saya, siapa orang-orang yang masih sanggup bersama saya dalam susah & senang.
dan orang terakhir yang wish kat facebook. junior aku memang betol la.....amin2

"..Yang mendewasakan diri kita adalah masalah dan musibah.. Dan yang menguatkan jiwa kita adalah doa kepada Allah.."

No comments:

Hello There

"hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia sempurna. banyak yang perlu dikorbankan, banyak juga yang terpaksa dilepaskan. sesekali langkah tersadung, rebah menyembah. sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentukan kesabaran dan air mata. selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada anugerah Tuhan. anggaplah sesekali diduga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita untuk bangun menjadi manusia sesempurna insan......" insyaAllah
 

Made by Lena