THE SIGN OF OUR LOVE

Lilypie First Birthday tickers

Monday, May 14, 2012

Dia Terlalu Istimewa

kak tahu, mak memang takkan baca blog ni namun kak sengaja tulis kat sini. suatu hari nanti, umur panjang. diberi nikmat mana tahu anak-anak kak dapat baca apa yang kat tulis kat sini. betapa sayangnya kak pada insan istimewa ini. sebegitulah harapan kak pada anak-anak kak pada masa hadapan(ceh, gedik je bunyi. kau nak nikah ka ni masyitah? hahaha)

dan paling penting, kak akan ulang baca balik apa yang kak pernah tulis kat sini. setiap kali kak baca kisah antara kak, mak dan ayah. kak pasti menangis. wah, gila cengeng minah neh. hekhekhek.....

kerna,
dia terlalu istimewa....


dan di kesempatan yang ada, kak nak ucap selamat hari ibu buat mak. 

terima kasih sebab lahirkan kak ke dunia, didik kak jadi sampai macam ni(hehe...mak, sengal sikit takpo lop?), jaga kak sampai serupo sekarang hingga fatnin cakap;
' aunty mie, kenapa bila aunty mie tutup mata nampak macam aunty make up. cantik mata aunty mie '
hahaha....xpaham aunty mie kejap.

terima kasih untuk semua kasih sayang yang mak curahkan buat kami adik beradik.

terima kasih sebab senantiasa berada di samping kak dalam susah dan senang. dalam suka dan duka. 

dan terima kasih sebab banyak bersabar dengan karenah anak mak yang sorang neh. kak tahu, kak yang paling banyak karenah yang pelik daripada adik beradik yang lain. sampai ada orang tu takut tertukar title sape anak bongsu. haha....mak, kak sorang je anak dara mak yang tak kawen lagi mak. kak nak mengada-ngada dengan sapa lagi?

dan terima kasih untuk segala-galanya mak. kak tahu, kasih mak tiada tertanding di dunia ni dan satu yang benar-benar kak harap. tulisan ini jugak satu peringatan buat kak agar bila kak baca lagi lepas ni, kak akan ingat. jangan lupakan mak walau di mana kak berada. di bawah mahupun di atas.

Mak Senantiasan Yang Teristimewa.

InsyaAllah.....

with love;
kak 
(Masyitah Aminah Muktar)
 

No comments:

Hello There

"hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia sempurna. banyak yang perlu dikorbankan, banyak juga yang terpaksa dilepaskan. sesekali langkah tersadung, rebah menyembah. sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentukan kesabaran dan air mata. selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada anugerah Tuhan. anggaplah sesekali diduga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita untuk bangun menjadi manusia sesempurna insan......" insyaAllah
There was an error in this gadget
 

Made by Lena