Daisypath Anniversary tickers

THE SIGN OF OUR LOVE

Lilypie First Birthday tickers

Friday, June 19, 2009

alhamdulillah....

Assalamualaikum……

Alhamdulillah, syukur ya Allah untuk nikmat yang Kau kurniakan. Sampaikan aku terfikir layakkah aku untuk setiap nikmat yg kau kurniakan untuk insan berdosa sepertiku. Sungguh aku tidak menyangka aku memperoleh keputusan final exam sebegitu. Walaupun x dpt 4 flat tetapi keputusan yang ku perolehi meningkat dan the highest yg pernah aku perolehi. Alhamdulillah, dapat jugak aku baiki kembali CGPAku yg pernah bergegar gara-gara tergelincir masa semester 3 hari tu. Huhuhu….

Sesungguhnya ini ujian untukku. Kuatkan aku ya Allah untuk menghadapi setiap dugaan ya Kau timpakan.

Di kesempatan yang ada masyitah nak ucapkan ribuan terima kasih buat mak dan ayah yg byk berkorban untuk anak perempuan bongsunya ni. Terutama sekali bila time aku sakit kepala, mak dan ayah la orang pertama yang sampai depan blok hostelku. Entah kenapa, dah 5 semester berturut-turut time final mesti aku sakit kepala. Nak kata tension rasanya x sgt. But, for you my heart (mak n ayah) thank you so much for everything. You are really the best parents! Untuk sume ahli family ku yg lain, thanks!

The much much thanks also to my all teachers and lecturer ( sk tanah merah, sk seri paying, smka wataniah, udm: fakulti rekabentuk inovatif and technology and others). Semoga ku peroleh keberkatan untuk setiap titik ilmu yg ku perolehi….

And to all my frens, thank you for everything becoz being my fren.

Salam kemaafan jua dariku untuk semua…..

Masyitah tak tau kenapa kali ni masyitah x excited sgt dgn result yg masyitah dpt tp really bersyukur…..thank you Allah.

No comments:

Hello There

"hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia sempurna. banyak yang perlu dikorbankan, banyak juga yang terpaksa dilepaskan. sesekali langkah tersadung, rebah menyembah. sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentukan kesabaran dan air mata. selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada anugerah Tuhan. anggaplah sesekali diduga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita untuk bangun menjadi manusia sesempurna insan......" insyaAllah
 

Made by Lena