THE SIGN OF OUR LOVE

Lilypie First Birthday tickers

Friday, July 3, 2009

harinya tiba jua,,........

ASsalamualaikum.....

huhuhuhu....esok genap 2 bulan hari cutiku bermakna esok aku dah kena balik kampus. tak nak.....sedih sangat ni. entah kenapa tapi dapat kurasakan aku mula teruji lagi.

oh perasaan, jangan seksa hatiku lagi. insyaAllah aku akan kuatkan hatiku untuk melawan perasaan ini.

forget tentang perasaanku yang mula mengarut tak tentu pasal tu tapi yang masyitah hangin sikit tu kenapa unit kolej kediaman suka sangat campak aku jauh2 dan sorang2? dulu diorang hantar masyitah ke hostel tok jembal, Alhamdulillah boleh pindah masuk dalam kampus. kali ni diorang hantar ke blok kolej kediaman baru pulak. my classmates diorang taruk depan fakulti,masyitah sorang2 dok hujung pagar sekali. geram ni. masyitah ni perempuan, kalau nak balik malam-malam kalau ada kerja kat bengkel macam mana? udm bukan sedia bas nak berjalan dalam kampus. ngeri tu weh. memang masyitah selalu dianaktirikan...............huhuhuhu sedih. mintak2 boleh pindah tp mmg tak berharap sgt. sbb tu masyitah baru beli payung tadi. get ready nak jln tgh panas. hehehehe.....

what i could say, i'm really sad. rasa mcm xnak blaja je. dah mula dah kalau cuti panjang gak. baru hari tu bg nasihat kat hifni tup2 masyitah pulak kena penyakit ni. huhuhuhu.....

semoga Allah kuatkan imanku menghadapi liku-liku hidup ini......think + masyitah!

cinta manusia tak kekal lama, yang abadi hanya milikNya...........jom solat!

No comments:

Hello There

"hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia sempurna. banyak yang perlu dikorbankan, banyak juga yang terpaksa dilepaskan. sesekali langkah tersadung, rebah menyembah. sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentukan kesabaran dan air mata. selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada anugerah Tuhan. anggaplah sesekali diduga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita untuk bangun menjadi manusia sesempurna insan......" insyaAllah
There was an error in this gadget
 

Made by Lena