Daisypath Anniversary tickers

THE SIGN OF OUR LOVE

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 17, 2009

esok result final exam kluar!!

waa........esok insyaAllah sepertimana yg dinyatakan melalui portal rasmi pelajar universiti darul iman malaysia, 18hb june 2009 keputusan final exam akan keluar. huhuhu......i feel nothing. tidak seperti semester2 yg lepas asyik berdebar je. petanda apakah ini? menaik....menurun....mantain? actually bagiku mengekalkan lebih sukar daripada mencapai. wawawa........apakah hasil yg bakal dituai nanti? apa yang ku tahu, aku hanya mahukan suatu hasil yg terbaik yg diberkati Allah.

takut? entahlah.....kdg2 rasa takut berada di atas lebih kuat daripada berada di bawah sebab hidup ini umpama roda. satu masa kita di atas, dan satu masa kita juga mungkin akan berada di bawah. dan aku pernah merasai ketika berada di bawah dan di atas. aku mohon ya Allah, kuatkanlah hatiku menghadapi setiap nikmat ujian yg kau berikan. aku takut gagal tapi aku juga takut berjaya.ah, tidak redhakah aku? aku rindu pimpinan dariMu ya Allah....

tatkala kutaip entry kali ini, aku berlatarkan lagu "Aku Tanpa CintaMu" by Mirwana. ya, aku tanpa cintaMu bagai layang-layang terputus talinya. Aku rindu untuk mendakap cintaMu yang ya Allah. tunjukkan aku jalan yang benar agar aku tidak terus hanyut dan tergelincir daripada orbital hidup yang Kau radhai......

doakan ya! mintak2 dpt 4 flat.hahahaha....amin.............

No comments:

Hello There

"hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia sempurna. banyak yang perlu dikorbankan, banyak juga yang terpaksa dilepaskan. sesekali langkah tersadung, rebah menyembah. sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentukan kesabaran dan air mata. selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada anugerah Tuhan. anggaplah sesekali diduga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita untuk bangun menjadi manusia sesempurna insan......" insyaAllah
 

Made by Lena