Daisypath Anniversary tickers

THE SIGN OF OUR LOVE

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, March 7, 2009

???????

assalamualaikum.......

ada lebih kurang 3 jam 30 minit lagi untuk discussion for my project. huhuhu....actually ada skt lagi pasal material untuk project kitorang yang belum masyitah habiskan. tapi tengoklah, masyitah masih bertenggek kat meja study ni n depan laptop ni lagi. adoi......semalam dah insaf sekejap. x bukak laptop tp tgh hari ni dtg balik. tak tau nape, semester ni jadi sepesen pulak. last semester bila on pc mesti klik 'solidwork 2005' sebab that paper very killer to me la(sbb masyitah ni lembab sikit kalau bab melukis ni)tp dis sem asyik klik 'mozilla firefox'. udah2 la masyitah, project ada dua lagi tak siap ni.

lupakan pasal project tu dulu, just wanna to talk about satu buku. dah lama tak baca buku yg org cakap boleh bg manfaat. slalunya novel yg ntah pape(mase cuti hari tu je)or ngadap je buku electronic. takpun notes thermofluids yang buat bendalir dalam otakku melimpah2 sakit kepalanya. pening kepala den membacanya. actually buku ni dah baca dulu, tapi mungkin tak rase pape kot sebab x feeling. tp, semalam sbb dah sakit hati ngan diri sendiri asyik ngadap laptop je(masyitah dah bukan masyitah ni) lantas ku capai sebuah buku hasil tulisan muhammad ibrahim sulaiman. buku tu tak habis baca lagi tapi sampai pagi ni aku masih dibuai kisah cinta semalam. aku menangis. ah, jatuh cintakah aku? sebelum ni aku cakap aku cintakan dia tapi aku tak dapat rasa getarannya tp semalam ia benar-benar meresap ke dalam kalbuku. aku sedang belajar mencintainya. siapa dia? biar ia menjadi rahsiaku buat masa ni sehingga aku khatam membacanya.

tadi, masa lepak dalam library sorang2(x suke g ramai2, nanti jd warung kopi) masyitah rasa mengantuk. so, mataku hanya akan celik balik bila tengok buku. aku suka tengok buku tapi x suke baca sampai habis. sebab tu kot, ilmu aku ni slalu x cukup. huhuhu.....sekali lagi mataku terpesona dengan sebuah buku tu. doakan aku baca sampai habis ek even kalau tengok keadaan semasa aku rasa memang sukar nak habis sebab masyitah dah masuk busy time horizon. final exam dah dekat n project pulak x siap2. adoooo.....tambahan pulak buku tu punya la tebal. xpe, nak seribu daya x nak seribu dalih. semoga kan bertambah cintaku pada si dia........

ok la, mata dah mengantuk but i have to find out about something. kena siapkan kije dulu baru landing baik punya. huhuhuhu......semoga aku sentiasa diberi hidayah olehNya. amin....

masyitah : luv u....

No comments:

Hello There

"hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia sempurna. banyak yang perlu dikorbankan, banyak juga yang terpaksa dilepaskan. sesekali langkah tersadung, rebah menyembah. sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentukan kesabaran dan air mata. selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada anugerah Tuhan. anggaplah sesekali diduga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita untuk bangun menjadi manusia sesempurna insan......" insyaAllah
 

Made by Lena