THE SIGN OF OUR LOVE

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, October 2, 2011

Kembali Sunyi

Kembali Sunyi. Hanya Allah yang tahu. 

Pagi ni mak dan adik-adik dah balik kampung. aku kuatkan hati yang lemah ni melepaskan mereka pergi. sayu. sedih. sunyi. celaru. kembali bertamu. erm...

bak kata seorang kawan 'gege sokmo dia neh'. saya memang selalu gege tapi tak sama gegenya saya dengan mak & adik-adik saya. sekarang pun saya masih gege. tapi hati saya....erm....

rasa macam nak menangis tapi tak boleh. adik-beradik yang lain bukan tak pernah memberi kekuatan. motivasi. tapi tak sama. mak satu-satunya.

ya Allah, aku dah pernah kehilangan sekali. aku belum bersedia untuk kesekian kalinya.......

mood : rindukan ayah jugak. Kembali Sunyi sepertimana saat perginya ayah dalam hidup kak. kuatkan aku ya Allah.....

 

No comments:

Hello There

"hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia sempurna. banyak yang perlu dikorbankan, banyak juga yang terpaksa dilepaskan. sesekali langkah tersadung, rebah menyembah. sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentukan kesabaran dan air mata. selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada anugerah Tuhan. anggaplah sesekali diduga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita untuk bangun menjadi manusia sesempurna insan......" insyaAllah
There was an error in this gadget
 

Made by Lena