Daisypath Anniversary tickers

THE SIGN OF OUR LOVE

Lilypie First Birthday tickers

Monday, November 17, 2008

SEMOGA ALLAH PERMUDAHKAN URUSANKU......


Assalamualaikum........

inilah final project saya yg masih dlm pembikinan. just 5% baru siap. what should I do? I have about 3 days to complete it and also the report to be submited. nak create part lagi. x masuk making assemble. huhuhu....dan satu berita baru yang ku dengar dari en Aziz, my instructor yg lecturer kitorang akan percepatkan tarikh submit. tidak!!!!!!!! dan besok pg2 lagi saya, farihah, fahmi n maybe ain akan berangkat menemui lecturer kami merangkap dekan fakulti kitorang. huhuhu....kecut perut! dia x garang n baik tapi....no word could describe about him but one thing i really know is I RESPECT HIM. x tipu, dalam hati terfikir bila la diri ni boleh jadi cam dia. even dia kejar ilmu dunia, tp ilmu akhiratnya juga amat mantap.

balik kepada my final project, saat ini rasa pening sangat. dah agak, even paper dah habis pasti ada lagi perkara yang lebih memeningkan akan berlaku. sedihnya.......

namun, saya berpegang pada berusaha selagi terdaya biarpun semangatnya terasa bagai melayang-layang...........

dan di saat ini, aku pohon ya Allah semoga Kau permudahkan segala urusan ini. ini hanya dugaan kecil dalam menuntut ilmu. bukan apa, maybe bila orang lain tengok this project really easy, right? but not for me. actually, kije design n imagine ni bukan satu keupayaan yang luar biasa bagi diri ini tetapi masalah yg besar sebenarnya. tapi, dah namanya belajar kan......nantikan apa yang akan berlaku selepas ini. insyaAllah, sy akan postkan hasil sentuhan terakhir project sy nanti. doakan semoga ia berjaya diselesaikan dengan jayanya......aja! aja! fighting!

masyitah : really wanna be solehah one but she does not know the right way of that destination. semoga diberi HIDAYAH-MU ya Allah!

No comments:

Hello There

"hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia sempurna. banyak yang perlu dikorbankan, banyak juga yang terpaksa dilepaskan. sesekali langkah tersadung, rebah menyembah. sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentukan kesabaran dan air mata. selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada anugerah Tuhan. anggaplah sesekali diduga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita untuk bangun menjadi manusia sesempurna insan......" insyaAllah
 

Made by Lena