Daisypath Anniversary tickers

THE SIGN OF OUR LOVE

Lilypie First Birthday tickers

Friday, June 28, 2013

1st Checklist

last minute cari selipar. lepas JJ Bukit Raja ke Plaza Alam Sentral. rushing! ini je yang ada sesuai nak pakai dengan stokin. yang lain tak ada size dan high heel. hehe...saya takut terjelepuk masuk longkang masjid ja nanti pakai tumit tinggi2. you know me, minah kepoh & gelabah. hehe...

CHECKLIST

1. baju saya & baju dia (in progress. harap dah siap)

2. kasut (saya baru beli & dia dah ada. baru beli, so tidak digalakkan membazir). saya terpaksa beli kasut. nope.ia adalah sepasang selipar sebab saya hanya ada kasut2 yang berwarna purple & sport shoes. hehehe...minah purple vs minah rock. 

3. barang hantaran (in progress. esk saya balik gubah. bajet tangan seni. hehehe....sape nak jadi mangsa saya ye)

4. dokumen nikah (done)

5. inai (saya tak pakai lagi & dia saya dah cakap, lelaki tak perlu pakai inai. saya rasa saya pakai malam ni. dalam kereta. hahaha... senget)

7. barang nak pindah (waaa...saya malas mengemas tapi malam ni dia nak datang ambik barang. okey, kena kemas)

8. photographer ( abang nik & abang din tapi sebab abang din nak jadi wali, hope my bro perform this task successly. kalau tak...harimau tumbuh tanduk. hahaha)

8. Persediaan nak jadi bini orang. its never ending process. im still in learning untill the end of my breath.

nervous. excited but ada rasa sedih. nope, sayu. huhuhu......

doakan kabahagiaan kami. 

dan pada mereka yang berkenaan, kami mohon maaf andai ada kata-kata dan perlakuan kami mengguris hati anda.

saya & dia tidak sempurna, semoga kami mampu saling menyempurnakan.
semoga bahagia menjadi milik kita semua. insyaAllah...





No comments:

Hello There

"hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia sempurna. banyak yang perlu dikorbankan, banyak juga yang terpaksa dilepaskan. sesekali langkah tersadung, rebah menyembah. sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentukan kesabaran dan air mata. selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada anugerah Tuhan. anggaplah sesekali diduga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita untuk bangun menjadi manusia sesempurna insan......" insyaAllah
 

Made by Lena