THE SIGN OF OUR LOVE

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, April 17, 2010

kami akhirinya dengan........alhamdulillah

first and foremost, Alhamdulillah for everything He gave to us. berakhirnya sesi presentation kami dengan 'Manufacturing Organization II' project. seriously, kami agak tertekan dengan semua project pada semester ini tetapi Alhamdulillah, dengan izinNya dan berkat usaha kami.....kami berjaya mengakhirinya.



pelbagai ragam dan perkara yang berlaku sepanjang semester ini namun itulah memori dan pengalaman yang tercipta. tapi, hari ni entry akan tertumpu pada presentation MO II sahaja.
 

sepertimana yang telah aku nyatakan sebelum ini, kami pernah diletakkan kedudukan kami di bawah sekali waktu presentation second last hari tu. sungguh, grup kami rasa sangat down. yang tiga org tu, baim, ayah boh n taqi mmg tak puas hati dan frust dan begitu jugak aku. tapi, untuk saat itu aku terpaksa kuat untuk menyakinkan mereka....we not deserved for it. dan ungkapan yang mampu aku berikan kepada mereka 'HARI INI MEREKA LETAKKAN KITA DI BAWAH, TAPI UNTUK LAST PRESENTATION KITA AKAN PASTIKAN KITA ANGKAT KEMBALI DIRI KITA DI ATAS SEKALI. ITU TANGGUNGJAWAB KITA DAN KITA AKAN BUKTIKAN'.
 
Alhamdulillah, untuk last presentation ini kami menjadi kumpulan terbaik. terima kasih bros, for this team. akak belajar rasa sakitnya jatuh dan bangun semula untuk bangkit. bukan menjadi yang terbaik itu indah tapi bagi akak, usaha yang kita peruntukan untuk menjadi yang terbaik itu memberi kesan yang istimewa dalam perjalanan hidup akak di bumi UDM ini......then, special thanks owing to our beloved lecturer, Mrs Irda Suriani. you make us work hard. and that the way we did. thank you so much......for everything. thank you Allah for sending her to us....=)

thank you bros for this team.....

No comments:

Hello There

"hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia sempurna. banyak yang perlu dikorbankan, banyak juga yang terpaksa dilepaskan. sesekali langkah tersadung, rebah menyembah. sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentukan kesabaran dan air mata. selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada anugerah Tuhan. anggaplah sesekali diduga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita untuk bangun menjadi manusia sesempurna insan......" insyaAllah
There was an error in this gadget
 

Made by Lena