Daisypath Anniversary tickers

THE SIGN OF OUR LOVE

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, April 22, 2010

E.Q TENONG...........selamat diSUBMIT!

Next project....E.Q TENONG.


Kalau orang tak tahu mesti tertanya2 apa itu TENONG rite? Sebabnya, Masyitah yang memang sah-sah Terengganu neh pun first time dengar tak tahu jugak. biarpun Abang Min ngan Encik Rizal ketawa aku dop tahu apa itu tenong, memang dop tau pun.......huhuhuhu

Tenong tu mangkuk tingkat. EQ TENONG stands for Easy and Quick Tenong. this product just biasa-biasa je. al maklum la, kami memang dop hebat dalam bidang ni. Memang orang akan gelak bila dengar project yang kami buat. takpe la, sekurang-kurangnya kami belajar banyak benda semasa nak menghasilkan project neh. bukan project ini kejayaan bagiku, tapi perjalanan sepanjang aku nak menghasilkan project ini yang aku anggap sebagai kejayaanku.


menangis. lemah semangat. jatuh. bangun. semuanya ada. tapi, aku kuatkan semangat untuk meneruskan project ini. pelbagai perkara yang aku hadapi dengan orang sekelilingku. aku juga manusia biasa yang punya kekurangan dan kelemahan. tak mudah untuk seseorang yang tidak hebat seperti ini melakukan sesuatu yang tak diminati. tapi, sepertimana pernah aku nyatakan dulu. ini amanah. ini tanggungjawabku. aku harus sempurnakan perjuanganku di sini....

million thanks to all the lecturers and instructors yang banyak membantu kami menyiapkan project neh terutamanya Encik Rizal yang banyak membantu. kalau semua orang menghentam kami, sekurang-kurangnya dia yang tolong meneutralkan kami yang dah lemah semangat. terima kasih encik sebab banyak memberi tunjuk ajar kepada kami neh yang amat banyak dop tahu banyak perkara.......jasamu dikenang. huhuhu.....sedih nak tinggalkan encik. hahahaha......buat Encik Zakaria, terima kasih untuk semua ilmu yang dicurahkan. maafkan masyitah yang selalu aje argue apa yang diusulkan encik. huhuhu........susah dapat student yang kurang betul macam masyitah ni kan....

buat my partner, farihah....thank you. this team make me learnt something, be patient......

No comments:

Hello There

"hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia sempurna. banyak yang perlu dikorbankan, banyak juga yang terpaksa dilepaskan. sesekali langkah tersadung, rebah menyembah. sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentukan kesabaran dan air mata. selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada anugerah Tuhan. anggaplah sesekali diduga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita untuk bangun menjadi manusia sesempurna insan......" insyaAllah
 

Made by Lena