Daisypath Anniversary tickers

THE SIGN OF OUR LOVE

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, January 16, 2010

MALAM IKATAN MESRA MANTECH


Malam ini malam terakhir aku memegang jawatan sebagai Timbalan Presiden 1 Mantech Club. Rasa baru sebentar aku dilantik sebagai Exco Akademik oleh seniorku kini aku telah melepaskan jawatan yang penuh dengan tanggungjawab yang besar.


Maafkanku sahabat andai aku tidak menjadi pemimpin yang baik untuk semua namun aku mencuba belajar untuk memimpin. Jujur aku akui, bukan mudah untuk bergelar pemimpin yang adil dan berwibawa. Because everything happens we have to act professional, not emotional. Unfortunately, I’m emotional one. Alhamdulillah, at least I tried to control my tamper. Ahaks….


Di malam yang penuh bermakna ini aku rasa gembira melihat masing-masing bekerjasama untuk menjayakan majlis ini. Itu namanya Mantech Club dan aku berharap selepas ini setiap orang akan berusaha memajukan dan menggerakkan diri dan Mantech Club serta meletak kembali Mantech Club di mana sebelum ini ia dijulang tinggi di Sekolah Kejuruteraan. Dan kini, kembalikan kemegahan Mantech Club untuk era Fakulti Reka Bentuk Inovatif dan Teknologi.






Dedikasi terima kasih buat Puan Irda Suriani dan Encik Firdhaus yang hadir menyemarakkan kami untuk menggerakkan Mantech Club dan buat Puan Haizal selaku Penasihat Kelab.


Masih sempatkah untukku berbakti kepada Mantech Club sebelum aku mengundurkan diri? Semoga Bengkel Cemerlang di Universiti yang akan berlangsung 28 Januari hingga 30 Januari 2010 bakal berlangsung dengan jayanya dan memberi manfaat kepada setiap orang yang menyertainya.


Buat semua, terima kasih untuk Malam Ikatan Mesra Mantech pada 14 Januari 2010 yang lalu. Di sini kenangan tercipta…..











No comments:

Hello There

"hari ini bukan semudah semalam untuk bergelar manusia sempurna. banyak yang perlu dikorbankan, banyak juga yang terpaksa dilepaskan. sesekali langkah tersadung, rebah menyembah. sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan, menentukan kesabaran dan air mata. selagi prinsip hidup berada di atas landasan yang betul, usah di gusar pada anugerah Tuhan. anggaplah sesekali diduga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita untuk bangun menjadi manusia sesempurna insan......" insyaAllah
 

Made by Lena